Alpinistični klub Impol Slovenska Bistrica

08.04.2024

Eva z odličnim plezanjem v kvalifikacijah do svojega prvega finala na evropskem mladinskem pokalu

07.04.2024

Mladi plezalci so v Vojniku nanizali odlične rezultate.

04.04.2024

Za prvomajske praznike (prvi in drugi maj) bomo imeli tradicionalni prvomajski tabor v Paklenici. Dobimo se večer prej (v torek ob 20:00) pri Dinkotu, da se dogovorimo glede navez in plezalnih ciljev. Dodatne informacije na 040 štiri-pet-štiri 539.

04.04.2024

Pozdravljeni,

Pridružite se nam na edinstvenem predavanju vrhunskega alpinista Luka Krajnca, ki bo z nami delil svoje pustolovščine. Luka bo govoril o svoji odpravi v skrivnostni Tibet in o prvem prostem vzponu v smeri Spomin v Paklenici.

Kdaj? Četrtek, 11. aprila ob 18. uri
Kje? Plezalni center Slovenska Bistrica
Vstopnine ni!

Pričakujete lahko večer poln navdihujočih zgodb, ki združujejo zimske izzive in poletno lahkotnost, ki so Luko oblikovale kot alpinista in človeka.

25.03.2024

Odlične predstave in rezultati mladih plezalcev alpinističnega kluba AK Impol.

Na uvodni tekmi državnega prvenstva v balvanskem plezanju je Lucija Tarkuš zasedla 5.mesto in Urška Repošič 11. mesto.

21.03.2024

Vabljeni na občni zbor Kluba AKSB Impol, ki bo potekal v četrtek 21. 3. 2024 v plezalnem centru Slovenska Bistrica. Začetek ob 19. uri.

10.03.2024
V soboto 9.3. je v Trbovljah potekala četrta tekma vzhodne lige in sicer v težavnosti.
Naš klub je zastopalo 25 tekmovalcev, ki so pokazali svoj napredek in dosegli odlične rezultate.

07.03.2024
V soboto 2.3. je v Grazu potekalo mednarodno tekmovanje v balvanih za U16 in starejše.

11.02.2024

V soboto je v Block house v Avstriji, potekalo mednarodno tekmovanje v balvanskem plezanju. Tekmovale so skupine od U8 do U14, predstavniki pa so prišli iz enajstih držav.

05.02.2024
V soboto 3.2.2024 se nas je pet dobro pripravljenih mlajših pripravnikov in trije inštruktorji AKSB (Janko Oprešnik - Zumba, Tomaž Berglez in Bogdan Napret) podalo na izpit iz zimske tehnike za starejšega pripravnika.
Iz domačega kraja smo krenili ob pol petih zjutraj. Kljub kavici po poti smo se še v temi podali proti slapu Rinka in naprej do Okrešlja. Tam smo srečali še nekaj somišljenikov, ki so se podali v bližnje stene. Mi smo se zasidrali nekje pod Rinkami.
Pod budnimi očesi naših inštruktorjev smo opravili vse zadane naloge, ki so potrebne za gibanje po gorah pozimi.
Po končanih izpitih je ostalo še nekaj časa do teme, zato nas je nekaj pristopilo do stene Male Rinke, kjer smo si od blizu ogledali kakšne so razmere v steni.
Zaradi dokaj visokih temperatur je bilo gibanje po pobočju pod Rinko kar zoprno. Brez derez je drselo, na derezah pa so se delale cokle.
Tudi to smo uspešno rešili in sestopili mimo postojanke GRS, kjer smo pozdravili znance in se odpravili naprej do Logarskega kota. Tam smo naredili analizo dneva. Inštruktorji so odločili, da nas je vseh pet uspešno opravilo izpit.
Zadovoljni in ponosni smo se odpeljali proti domu.
Igor Kneževič

04.02.2024
V soboto je v Brežicah potekala že tretja tekma vzhodne lige, tokrat v težavnosti.
Še enkrat več lahko povdarimo  kaj za nas pomeni nov plezalni center in boljši pogoji za treniranje, saj so naši tekmovalci dosegli zares odlične rezultate v tej disciplini.

28.01.2024
Tako, pa smo dočakali prvi tekmovalni spektakel v novi moderni dvorani, ki smo si ga seveda zelo želeli.
Gostili smo namreč 357 otrok iz vse vzhodne Slovenije.
Obiskovalcev se je trlo in vsi smo z veseljem navijali za vse tekmovalce.

22.01.2024

Z velikim navdušenjem vam sporočamo, da bo naš plezalni center 27. januarja gostil Tekmo Vzhodne lige v balvanskem plezanju. Zbrali se bodo najboljši mladi plezalci iz vzhodne Slovenije, da nam pokažejo svoje neverjetne spretnosti v izjemno zanimivi in adrenalina polni tekmi.

16.01.2024
Po krajšem zimskem premoru, se je ponovno začela tekmovalna sezona vzhodne lige.

28.12.2023

Tomislav Aurednik in Domen Oder sta nominirana za osebnost leta na bistriškem.

22.12.2023

Želimo vam lepe praznične dni in vse dobro v letu 2024.

14.12.2023

Letos mineva 110 let od smrti Paula Preussa.

Vabljeni na predavanje, kjer bomo raziskali zgodbo o začetkih plezanja tako pri nas kot v svetu. Peter Mikša nas bo popeljal skozi življenje legendarnega alpinista Paula Preussa in prikazal njegov vpliv na slovenske alpinistične začetke, posebno na skalaše.

03.12.2023
Pozdravljeni,

Tradicionalna bolder tekma AK Impol SB se je ponovno prebudila. Tokrat v sveži preobleki - zdaj ji rečemo kar Božična čaga.

22.11.2023

Dragi ljubitelji alpinizma,

Z velikim navdušenjem vas vabimo na predavanje, kjer boste lahko iz prve roke slišali nepozabne zgodbe in izkušnje svetovno znanega alpinista Silva Kara ter se seznanili z vsebino njegove knjige Alpinist.

14.11.2023

Spoštovani ljubitelji gora in umetnosti,

vabljeni na predavanje, kjer bomo skozi oči umetnika strmeli v svet strmin. Danilo Cedilnik – Den, priznani slovenski alpinist in slikar, ki je svoja dela razstavljal tudi na višinah nad 4000 metri, nam bo predstavil svoja doživetja na vrhovih Hindukuša, Himalaje in Alp.

Datum: četrtek, 16. november 2023
Čas: 18:00
Lokacija: Plezalni center Slovenska Bistrica
Vstopnina: brezplačno

Pridružite se nam in doživite svet skozi perspektivo človeka, ki je strmine ne samo osvojil, ampak jih tudi ovekovečil na platnu.

14.11.2023

Ta vikend je v Novem mestu potekala še zadnja tekma letošnje sezone za srednje in mlajše kategorije. Odlično so se odrezali tudi predstavniki našega kluba.

07.11.2023

Vesna Tarkuš, do prve preplezane smeri z ocene 7c (Oro puro),

Lucija Tarkuš, ponovno 8b/+ (Marjetica),

Zoja Leskovar  in Eva  Škrlec, 7b+ (Hugolina).

30.10.2023

Vsak davčni zavezanec rezident lahko nameni do 1,0 % dohodnine tudi za financiranje športnih društev, ki imajo status društva v javnem interesu. Takšna donacija za vas ne predstavlja nobenega stroška, saj gre za dohodnino, ki jo sicer plačate državi.

23.10.2023

Sezona tekmovanj državnega prvenstva, se je zaključila z tradicionalnimi plezalnimi dnevi Kranja , ta vikend , v legendarni dvorani Zlato polje v Kranju.

12.10.2023

Od danes naprej so klubski sestanki v sejni sobi plezalnega centra.

05.10.2023

Oglejti si odlomek iz tiskovne konference pred odprtjem Plezalnega centra.

02.10.2023

Vesna Tarkuš je v kategoriji mlajših deklic osvojila zlato medaljo in svojo prvo zmago na tekmah za državno prvenstvo.

Lucija Tarkuš med članicami 5., Eva Škrlec, starejše deklice 6.in Luka Vrečko, cicibani 11.mesto.

30.09.2023

Spoštovani!

Vabimo vas na otvoritveno slovesnost PLEZALNEGA CENTRA SLOVENSKA BISTRICA, ki bo potekala v petek, 6. oktobra 2023 ob 19. uri. Na ta poseben dan bomo združili strast do plezanja s kulturo ter vam pripravili nepozabno doživetje.

28.09.2023

V soboto, 23.9.2023 smo se pripravniki in inštruktorji AK Slovenska Bistrica in AO Ptuj v zgodnjih jutranjih urah – beri: sredi noči – odpravili na Tirolsko. Naš cilj je bil Großglockner oz. po domače Veliki Klek v gorovju Visoke Ture. Vremenska napoved nam sicer ni obetala najboljših razmer, a nam to ni omajalo zanosa. Kljub slabi napovedi ter dežju, ki nas je spremljal na poti, so prvi sončni žarki tega dne na izhodišču Lucknerhaus (1920m) odgnali dežne oblake. Razmere pa so se med potjo mimo Lucknerhütte  (2241m) do prvega baznega tabora Stüdlhütte (2802m) z vsakim korakom izboljševale.

21.09.2023

Spoštovani ljubitelji plezanja,

z veseljem vas obveščamo, da bo Plezalni center Slovenska Bistrica, največji plezalni center v Sloveniji, 7. oktobra 2023 odprl svoja vrata!

19.09.2023

V soboto, 23.9.2023, organiziramo dan odprtih vrat v sklopu športnega vikenda Slovenska Bistrica.

10.09.2023

Oktobra pričnemo z novo sezono alpinistične šole. Uvodno predavanje bo v četrtek, 12.10.2023 ob 19:00 v Plezalnem centru Slovenska Bistrica (pcsb.si).

Dodatne informacije na www.alphut.net, alpinisticna.sola@alphut.net ali 041 787 914 (Janko Oprešnik).

Vabljeni!

31.08.2023

Zadnji avgustovski konec tedna (od 25. do 27. 8. 2023) smo se alpinistični inštruktorji, starejši in mlajši pripravniki ter tečajniki AKSB mudili v Gozdu Martuljku.

30.08.2023

Pozdravljeni,

Prihaja novo šolsko leto in s tem nova sezona treningov.

Obveščamo vas, da s treningi v novem šolskem letu pričnemo v ponedeljek, 4.9.2023.

22.08.2023

Pozdravljeni,

Vabljeni na občni zbor Kluba AKSB Impol, ki bo potekal v četrtek 24. 8. 2023 v prostorih kluba. Začetek ob 19. uri.

13.08.2023

Od 1. do 12. avgusta je v švicarskem  Bernu potekalo svetovno prvenstvo v športnem plezanju.

27.07.2023

Karavana tekem za svetovni pokal v težavnostnem plezanju, se je nadaljevala prejšnja vikenda v Chamonixu in Brianconu.

21.07.2023

V soboto in nedeljo, 15. in 16. 7. 2023 smo na AKSB imeli alpinistični tabor na Koči na Klemenči jami v Logarski dolini.

14.07.2023

Mednarodno tekmovanje s tradicijo, so ponovno letos organizirali med 8. in 10. julijem v avstrijskem Pliberku.

...preberi več

Od sobote, 8. 7., do ponedeljka, 10. 7. 2023, je v Kotečniku potekal plezalni tabor, ki se ga je udeležilo 15 otrok. Za varno plezanje smo skrbeli Filip Justinek, Nejc Petelinšek in Urban Prah.

07.07.2023

V sredo 28.6.2023 smo se Gorazd Pipenbaher, Rok Pečolar, Žan Keršič (AKA Jouža) ter jaz, Žan Janežič, odpravili v Dolomite. Ideja o petdnevnem izletu se je porodila par tednov prej, saj sta Rok in Žan imela željo po alpinističnih smereh na kline. Na tedenskem sestanku dva tedna prej sem ujel njihov pogovor in se takoj ponudil za četrtega člana odprave. Tako je bilo dorečeno, da bomo od srede 28.6. do nedelje 2.7. preživljali naše dni v skali ter noči v zavetju šotorov.

27.06.2023

Bloc Summer Sessions je javno tekmovanje za vse ljubitelje balvanskega plezanja v vzhodni Avstriji, ki je potekalo med 10.5. in 14.6.2023 v šestih regijah.

19.06.2023

Lucija Tarkuš je zasedla odlično 14.mesto na tekmi za svetovni pokal, v težavnostnem plezanju.

16.06.2023

V sredo 27.4. smo se jaz (Matija Pečovnik), Žan Janežič, Žan Keršič in Gašper Kobale napotili v Paklenico, kjer je AKSB Impol organiziral tradicionalni prvomajski tabor.

12.06.2023

V sredo, 31.05.2023 ob 16.00,  smo z  Alpinistični Klub Slovenska Bistrica (AKSB) imeli zaključek sezone treningov na plezališču Buncove skale. Ker pa je zaključek potekal v času akcije #mojastena in #projektosp, smo druženje začeli aktivno, nato še malo poplezali in za na konec zaključili z dobrotami iz žara.

09.06.2023

V soboto, 27.5.2023 smo pripravniki Alpinistične šole AKSB imeli tečaj letne tehnike. Pod budnim očesom vodje alpinistične šole Janka Oprešnika – Zumbe ter alpinističnih inštruktorjev Tomaža Bergleza in Gorazda Pipenbaherja smo se (mladi) nadebudni pripravniki Danijela, Metka, Klara, Igor, Rok, Žan, Uroš, Aleš, Urban in Franci kalili v manevrih reševanja padlega, spusta s prevzemanjem in samoreševanja.

05.06.2023

V soboto 3. junija 2023 je v Šmartnem pri Litiji potekala druga tekma za DP v težavnosti za športne plezalce in plezalke, tokrat le za mlajše in srednje kategorije.

26.05.2023

Pozdravljeni,

tudi letos bomo v času poletnih počitnic bomo trenerji Alpinističnega kluba Impol Slovenska Bistrica organizirali aktivne plezalne počitnice za otroke 1. in 2. triade osnovne šole. Naš cilj je, da otroci počitnice preživijo aktivno in v družbi svojih vrstnikov, medtem, ko si lahko starši vzamejo čas za svoje dejavnosti.

23.05.2023

V Celju je 20.05. že tradicionalno potekala zadnja tekma vzhodne lige v hitrostnem plezanju.

Tekma je bila hitra in dinamična in tako so bili razpoloženi tudi naši tekmovalci.

17.05.2023

Za AK Impol uspešen začetek sezone v težavnostnem plezanju, na državnem prvenstvu  v Kopru.

Lucija Tarkuš 6. mesto v članski kategoriji. Zoja Leskovar 4. in Vesna Tarkuš 6. mesto v kategoriji mlajših deklic. Eva Škrlec, prav tako 6. mesto v kategoriji starejših deklic in Val Šajt 12. mesto v kategoriji kadetov.

08.05.2023

V soboto 6.5. je v Novem mestu potekala predzadnja tekma vzhodne lige v kategoriji balvanov.

07.05.2023
Letos je sosednja država Avstrija v plezalnem centru Blockhous ponovno gostila evropsko mladinsko prvenstvo v balvanskem plezanju.
Tekmovanje je potekalo od 5.5.-7.5. za kategorije U16 U18 in U20.

03.05.2023

Eva je članica AKSB Impol že dobrih 7 let. Z voljo in željo, rednimi treningi ter odličnim napredkom je lansko državno prvenstvo v balvanih zaključila na skupnem 4.mestu.

23.04.2023

Tokratna sobotna tekma je potekala v Vojniku. Tekmovalci so se merili v težavnosti. Smeri so bile vrhunsko pripravljene in tako so bili pripravljeni tudi naši tekmovalci.

04.04.2023

V soboto smo se mudili na težavnostni tekmi v Trbovljah.

03.04.2023

Lucija Tarkuš osvojila naziv državne  podprvakinja v balvanskem plezanju v članski kategoriji.

Vesna Tarkuš, bronasta v kategoriji mlajših deklic, Eva Škrlec  4. mesto v kategoriji starejših deklic, Val Šajt 5. mesto v kategoriji kadetov in Zoja Leskovar 6. mesto v kategoriji  mlajših deklic.

21.03.2023

Sobote so letos namenjene tekmovalnim dnevom. Prav tako je bilo tudi tokrat. Mudili smo se v Radljah ob Dravi na tekmi težavnosti.

17.03.2023

V četrtek, 23.3.2023, ob 20. uri bo v sejni sobi Zavoda za šport Slovenska Bistrica, Partizanska 35, predavanje Črtomirja Zavašnika na temo Pravna odgovornost športnih delavcev.

Vabljeni.

13.03.2023

Vabljeni na neuradni del občnega zbora Alpinističnega kluba Impol Slovenska Bistrica, ki bo v Logarskem kotu v soboto, 18.3.2023, ob 17h.

26.02.2023
Pot v Novo mesto in samo mesto nas nikoli ni pričakalo pretirano sončno.
So pa za to poskrbeli naši tekmovalci s svojo pripravljenostjo in končnimi rezultati.

23.02.2023

Začetek letošnje spomladanske šole športnega plezanja (ŠŠP) bo v ponedeljek, 6. marca 2023 ob 19:00 v sejni sobi AKSB na Partizanski 35 (prvo nadstropje).

Več info na https://alphut.net/19/zacetna-sola-sportnega-plezanja-za-odrasle.

21.02.2023

Novinarka Bistričan.si se je odpravila v plezalni center

ČLANEK

15.02.2023

V tedniku Panorama je bil  dne, 9. 2. 2023 objavljen osrednji intervju s predsednikom Kluba AKSB Impol Tomislavom Aurednikom ob 50 letnici kluba.

17.01.2023

Maja Kramberger je študentka fizioterapije, zadnja leta pa je večino prostega časa namenila športnem plezanju.

08.01.2023

Ker so pri nas snežne razmere bolj švoh, sva se z Rokom peljala v Visoke ture. Za trening sem bila 3 krat na Treh kraljih, urejene proge mi grejo, kaj pa v hribih? Bomo vidli.

21.12.2022

Članarino za leto 2023 lahko kupite na klubu tako, da pošljete podatke o sebi in izbrani članarini na mail ursula.pipenbaher@gmail.com. Če ste že član AK Impol Slovenska Bistrica, potem ne rabite izpolnjevati pristopne izjave.

13.12.2022
V nedeljo, 18.12.2022, bo izvedena:
A) obnavljalna plazovna delvnica (9:00 do 13:00) in
B) prikazane bodo osnove turnega smučanja (13:00 do 16:00).
Dobimo se na Treh Kraljih pri Jakecu!
Za potrebe tujih agencij izvajamo plazovne delavnice. Osredotočeni smo na obiskovalce gora v zimskih razmerah, alpiniste, pohodnike, turne in freeride smučarje. Delavnica je primerna za začetnike ali kot obnovitvena delavnica za izkušene. Vključeni so vsi vidiki varnosti v gorah v snegu – od planiranja ture, spremljanja vremenskih in plazovnih napovedi, ocena terena in različnih testov, treninga iskanja v realističnih situacijah, postopkov skupinskega dela.

10.11.2022

Skrbno načrtovana pot, usmerjena na Sardinijo z glavnim ciljem čim več plezati, se nam je uresničila med letošnjimi krompirjevimi počitnicami.

05.11.2022

Alpinistični klub Impol Slovenska Bistrica organizira praznovanje rojstnih dni za otroke od 5 leta starosti. Praznovanje vključuje najem plezalnega centra za 3 ure (brez ostalih obiskovalcev), strokovno vodeno animacijo in plezanje skozi igre. Priskrbimo tudi mizo za pogostitev, hrana in pijača sta v domeni gostitelja. Cena rojstnega dneva je za otroke, ki trenirajo pri nas 130€, za vse ostale pa 150€.

Otroci potrebujejo športna oblačila in lastne športne copate.

V primeru dodatnih vprašanj smo vam na voljo na: plezalna.sola@alphut.net ali tel. 040-771-014.

26.10.2022

V ženski članski konkurenci, dvojne stopničke v težavnostnem plezanju. Lucija Tarkuš z 2.mestom in Maja Kramberger s 3. mestom. V kategoriji cicibank, Vesna Tarkuš do bronaste medalje.

Dvojni naslov državne mladinske prvakinje v balvanskem in težavnostnem  plezanju Lucije Tarkuš in Vesna Tarkuš skupno tretje mesto v balvanskem plezanju med cicibankami.

19.10.2022

Pretekli konec tedna se je skupina članov našega kluba podala na zanimivo pustolovščino v deželo Saše Matiča, čevapčičev in legendarnega Golfa 2.

05.10.2022

Pričetek ŠŠP, 20.10.2022 ob 18:00 uri v prostorih Javnega zavoda za šport, Partizanska 35, Sl. Bistrica.

21.09.2022

Z velikim veseljem objavljamo, da sta naši mladi športni plezalki dosegli vrhunski uvrstiti z osvojenima dvema  srebrnima kolajnama, na 3. tekmi za DP v balvanih v Log Dragomerju.

30.08.2022

Letošnji tabor v Dolomitih je potekal od 19. do 22. avgusta, zaradi slabega vremena se je izvedba zamaknila za en dan od predvidenega, tako da je potekal od petka do ponedeljka zvečer.

29.08.2022

Obveščamo vas, da s treningi v novem šolskem letu pričnemo 5.9.2022.

09.08.2022

V Gradcu (AUT) je bilo organizirano med 3.-4.8., mednarodno tekmovanje v balvanskem plezanju v sklopu evropskega mladinskega prvenstva, Bloc Summer Youngsters, ter Summer Masters.

14.07.2022

V Augsburgu v Nemčiji, je med 8. in 10.julijem potekalo evropsko mladinsko prvenstvo v težavnosti.

12.07.2022

Športni park v Plibergu (AUT) je gostil 18. International Petzen Climbing Trophy, med 8. in 10. julijem 2022, v športnem plezanju v vseh disciplinah in kategorijah.

07.07.2022

V poletnih mesecih juliju in avgustu ni sestankov v uradnih prostorih, tako da se vsak četrtek dobimo ob 20. uri pri Sabini.

27.06.2022

Ob zaključku sezone treningov smo v petek, 10. 6., organizirali zaključni piknik za vse udeležence vodene vadbe za odrasle.

21.06.2022

Članice in član AK Impol Slov. Bistrice, ponovno do zmage v kategoriji
mladink s predstavnico Lucijo Tarkuš.

07.06.2022

Tekmovalci Alpinističnega kluba Impol, uspešni na 1.tekmi za DP v
težavnosti.

31.05.2022

Danes, dne 31. 5. 2022 je bila v prostorih Občine Slovenska Bistrica svečano podpisana pogodba med investitorjem Občino SB in izvajalcem MAKRO 5 GRADNJE d.o.o. Dogodku smo seveda prisostvovali tudi mi.

Sanje postajajo resničnost.

UO Klub AKSB Impol

30.05.2022

V soboto 28.05.2022 smo sklenili še zadnje dejanje vzhodne lige in sicer s tekmo, ki se je odvijala v Celju v kategoriji hitrosti.

19.05.2022
Predzadnja tekma vzhodne lige se je odvijala v Trbovljah v disciplini težavnosti.
Vedno bolj je čutiti tekmovalnost, vedno več je pričakovanj med samimi tekmovalci in tudi konkurenca je vsakič močnejša.

10.05.2022

Tekmovanje je potekalo v soboto in nedeljo, 8. in 9. maja 2022 v Športnem
parku na Logu pri Brezovici. Član in članice Alpinističnega kluba Impol Slov.
Bistrica, so nas ponovno razveselili z odličnimi rezultati. Zasedli so
naslednja mesta: Val Šajt 7.mesto med kadeti, Eva Škrlec 9. mesto in Zoja
Leskovar 4.mesto med mlajšimi deklicam, ter Vesna Tarkuš 4. mesto med
cicibankami.

10.05.2022

V zadnjem tednu aprila smo se člani kluba AK Impol Slovenska Bistrica mudili v tradicionalni Paklenici. Lanski in letošnji tečajniki ter seveda “stari mački” smo se združili v osvajanju večraztežajk. Eni z namenom, da bi se prvič soočili z njimi, drugi, da bi otvorili novo sezono skalnega plezanja.

05.05.2022

...preberi več

Obveščamo vas, da AKSB Impol tudi letos med 16.7. in 18.7. organizira tridnevni poletni plezalni tabor v Kotečniku. Tabor je namenjen otrokom in mladostnikom od 8 leta naprej, ki obiskujejo naše vadbene skupine.

25.04.2022

Današnja nedelja je bila vsestransko usmerjena. Vsi smo morali opraviti določeno dolžnost. ŠD Pajki so v Vojniku morali pripraviti težavnostno tekmo, tekmovalci so morali to tekmo z vsemi možnimi dejavniki premagati, mi starši smo pa morali opraviti še državljansko dolžnost.

20.04.2022

V soboto 16.4.2022 smo se s šetimi člani 5. skupine odpravili na lokalno naravno plezališče Bucove skale, kjer smo trenirali vrvno tehniko ter plezalno tehniko v skali.

10.04.2022

Naša četica predstavnikov se je tokrat odpravila na tekmo v Novo Mesto. Pot do tja je bila dolga, deževna in zasnežena, ampak glede na končne rezultate tudi vredna.

07.04.2022

Pričetek ŠŠP, 3.5.2022 ob 19:00 uri v prostorih Javnega zavoda za šport, Partizanska 35, Sl. Bistrica.

05.04.2022

Vabljeni na občni zbor Kluba AKSB Impol, ki bo potekal v četrtek 7. 4. 2022 (uradni del) v prostorih kluba. Začetek ob 20. uri.

Zbor je volilen, zato prosim, da se ga člani z volilno pravico udeležite.

V soboto, 9. 4. 2022 vabljeni na krst in neuradni del občnega zbora v Logarski kot, kjer se dobimo ob 17. uri. (lokacija: http://www.logarski-kot.si/kje-smo/).

Za neuradni del obvezna prijava do petka 8. 4. 2022 do 20. ure na plezalna.sola@alphut.net ali 064 189 000

05.04.2022

Športno društvo Korenjak je gostilo prvo državno tekmo v balvanskem plezanju v Log-Dragomerju.

31.03.2022
Tekmovanje se je zdaj res že dobro ogrelo, saj so tekmovalci še ogrete mišice očitno prenesli iz Radelj v Brežice.
Konkurenca je močna ampak naši tekmovalci tudi kažejo svoje moči in borbajo do zadnjega.

22.03.2022
Po skoraj dveletni pavzi od tekmovanj, so bili otroci v soboto več kot neučakani in navdušeni, da se njihov šport ponovno tekmovalno nadaljuje, da pokažejo kaj so se naučili na treningih in da vse to kar najbolje unovčijo.

NA VRH STRANI
Kontakt
Alpinistični klub Impol Slovenska Bistrica
Prežihova ulica 4
SI-2310 Slovenska Bistrica
031 506 931 (predsednik)
info@alphut.net
Sledite nam:

Alpinistični klub Impol Slovenska Bistrica © 2016, Vse pravice pridržane | izdelava 8000plus