Alpinistični klub Impol Slovenska Bistrica

23.10.2012

Ker je Skuta daleč sva se z Gorazdom že v petek odpeljala proti Kamniški Bistrici.

20.10.2012

V četrtek, 11.10.2012, se je vse skupaj pričelo v klubskih prostorih s pisnim preizkusom znanja iz teorije in se v petek nadeljavalo  v Vranskem,  s praktičnim delom izpita za pripravnika ŠP. Trije letošnji in ena lanska tečajnica so pod budnim očesom inštruktorjev Danija in Tomija opravili vse potrebne manevre. Po izpith smo še malo poplezali in tako preživeli lep dan.Slike najdete v

18.10.2012

V nedeljo se je v Zagrebu končala letošnja mednarodna liga za pokal IRCC v športnem plezanju.

10.10.2012

Prvo predavanje je v ČETRTEK 18.10.2012 ob 18. uri v prostorih Zavoda za Šport Slovenska Bistrica (stara telovadnica I. nadstropje) , Partizanska 38 v Slovenski Bistrici.več info:

V soboto se je naredil prelep jesenski dan in tako sva se Mira in Zdenko Zorič namesto za plezanje v kakšni nižje ležeči južni steni raje odločila za popoldansko plezanje v Hochschwabu.

10.10.2012

12.00 Kot je bilo dogovorjeno smo 07.10. opravljali praktični del izpita za mlajšega in starejšega  pripravnika.

09.10.2012

V soboto sva z Gorazdom plezala Elk Meadows (VII, 250m) v Rotewandu. Smer ponuja lepo plezanje v črvstih ploščah, ki jih tu pa tam prekine kakšna zelena polica. Danes sva odšla v Klemenčo peč plezat smer, ki sta jo v četrtek splezala Zumba in Tomaž. Iskalec sanj (VII/VI, 190m) poteka levo od smeri Paranoik. Na začetku 2. raztežaja sva dobro opremljeni smeri dodala še en klin. Smer je lepa in jo priporočava vsem, ki imate radi plate in muvanje v njih. Zumba in Tomaž sta ponovno opravila super delo. Nekaj slik je v Ursula

02.10.2012

Izpiti AŠ za ml. in st. pripravnikiV četrtek, 4.10.2012, imate v prostorih AKSB, ob 18. uri, pisni izpit iz teorije za AŠ. St. priprvniki ne pozabite geotrikotnika in svinčnika za orientacijo.Praktični del izpita bo v nedeljo, 7.10.2012. Več info v četrtek na sestanku.

Matic in Marjeta Leva sva se prejšnji teden odpravila na toplo.

25.09.2012

V sredo, 26.09.2012, bo v ŠD Bistrica potekala tekma v Slovenski Bistrici s pričetkom ob 18.45 uri. Na voljo za vadbo je samo GALERIJA. Prosim, da vadbo ustrezno prilagodite.

Kar nekaj članov AKSB se nas je v preteklih dneh odpravilo na prvo jesensko poplezavanje. Nekateri so doživeli več kot drugi.

19.09.2012

Začelo se je marca, nadaljevalo julija, avgusta in septembra, zaključilo....hmm še vedno traja!

V soboto se je v Avstriji v Judenburgu s predzadnjo tekmo nadaljeval pokal za serijo IRCC.

17.09.2012

Zaradi objektìvnih razlogov, ker se je prestavil nastop državne reprezentance v judu na soboto, O6. 10. 2012 bo prvo kolo slovenske judo lige prestavljeno na nov termin. Tako se bo 1. kolo državne Iige v judo odvìjalo v športni dvoranì Bistrica v sredo, 03. 10. 2012. Športna dvorana bo zasedena od 16.30  20.00 ure. Vse ostale dejavnosti v tem  odpadejo. Športnì pozdrav in hvala za razumevanje.

09.09.2012

Ker so se letošnje poletne počitnice nepreklicno končale, sledi prispevek o vsem, kar so naši mladi člani počenjali v teh dveh mesecih.

04.09.2012

Za vse tiste, ki se boste spraševali ali so sestanki ponovno v prostorih stare telovadnice pri stadionu je odgovor DA!Se vidimo v četrtek ob 20. uri v telovadnici.

03.09.2012
02.09.2012

Od nedelje, 26.8., do srede, 29.8. 2012, smo se Mira Zorič, Janja Kos in Ursula Hribernik udeležile ženskega alpinističnega tabora, ki ga je organizirala Komisija za alpinizem pri Planinski zvezi Slovenije. Na tovrstni tabor smo si skupaj želele že v preteklih letih, vendar se zanj do letos nismo uskladile.

31.08.2012

Obveščamo vas, da od petka, 07. 09. 2012, do vključno nedelje, 09. 09. 2012 ŠPORTNA DVORANA BISTRICA ZAPRTA, zaradi vzdrževalnih del . Vadba ne bo možna.

26.08.2012

V preteklih štirinajstih dnevih sva Gorazd Pipenbaher in Ursula Hribernik precej časa preživela v italijanskih Dolomitih. Potikala sva se po Pali, Selli ter okolici Cortine.

23.08.2012

V soboto popoldan sva se Mira in Zdeko Zorič odpeljala proti Schladmingu v Avstriji in se proti večeru po  treh in pol urah vožnje zaparkirala pri spodnji postaji žičnice za Dachstein. Prespala sva kar v avtu in v nedeljo 19. avgusta  zgodaj zjutraj (ob 5. uri) krenila pod JZ steno Hocher Dachstein, do koder je okoli dve uri hoje. Vstopila sva skupaj s še eno avstrijsko navezo v smer "TOP SECRET" (višina 600 m, tež.: 5,5+) in jo po  dobrih petih urah preplezala ter izstopila na Dachsteinski ledenik. Sestopila sva kar z gondolo (20 € na osebo)..

22.08.2012

Med 24.8 in 26.8 bo tabor na Korošici. Vsi, ki se nameravate udeležite tabora pridite na sestanek k Sabini v četrtek ob 8h, da se dogovorimo za skupne prevoze, čas odhodov in da vemo okvirno število . Kdo ne bo prišel na sestanek naj mi prihod na tabor potrdi na mojo e pošto yak4yak@gmail.com. D. Tic Foto CC .

21.08.2012

V nedeljo 12. 08. smo naveze Gorazd Bunc - Zdenko Zorič in Ervin Puh - Mira Zorič preplezali  lepo in zanimivo smer  SEVERNI STEBER (GILBERTI - SORAVITO)  v   steni SFINGE DELLA GRAUZARIA v Karnijskih Alpah (Val d,Aupa).

08.08.2012

Ko ti začnejo delat »živčki« ob pakiranju nahrbtnika, pregleduješ če imaš vso potrebno opremo, pa kot po Murphy-u nekaj ostane doma na toplem(tokrat na srečo nič), ko se naslednji dan odpravljaš v »Steno« plezat novo smer.

02.08.2012

Ko smo že mislili, da nam letos ne bo uspelo organizirati nobenega tabora, se je vseeno oglasilo kar nekaj posameznikov, ki si tega želijo.

30.07.2012

Mira in Zdenko Zorič sva najin letošnji aktivni dopust pričela 8. julija s plezanjem v Herletovi v Ojstrici (450 m, 4-5, 6), saj je bila za Dolomite preveč nezanesljiva vremenska napoved.

...preberi več

Pretekli vikend smo člani AK Slovenska Bistrica opravili nekaj lepih vzponov.

26.07.2012

V četrtek, 19. julija, smo Janko Oprešnik, Matevž Rebernak in Gorazd Pipenbaher splezali novo smer v severni steni Triglava.

15.07.2012

Kot vsako leto se je tudi letos organiziral začetni alpinistični tečaj pod okriljem PZS.

06.07.2012

Prejšnji vikend smo bili člani AK Slovenska Bistrica kar aktivni v naših hribih.

04.07.2012

Prejšnji teden sva se Vlado in Matic potepala po Dolomitih.

21.06.2012

Za zaključni četrtkov trening smo se odpravili v taprave skale.

20.06.2012

Minuli vikend so športni plezalci odplezali zadnjo tekmo za Državno prvenstvo v spomladanskem delu. Odpravili smo pod eno boljših umetnih sten v Sloveniji, v športno dvorano Pungart v Šmartnem pri Litiji.

18.06.2012

Kar nekaj članov AK Slovenska Bistrica nas je preživelo zelo aktiven vikend v stenah okrog Logarske doline, kjer smo preplezali lepo število klasičnih smeri.

...preberi več

No, pa smo dočakali lepo vreme.

10.06.2012

V petek, 8. junija sva se Gorazd in Ursula odpravila v smer DKV v Velikem Draškem vrhu.

03.06.2012

Priprave na DP so se začele že v petek, ko je bilo dvorano potrebno pripraviti na sobotno "vročico".

02.06.2012

Danes se je v Slovenski Bistrici odvila tekma državnega prvenstva v športnem plezanju za mlajše in srednje kategorije. V tem prvem javljanju objavljamo prvo poročilo rezultatov. Sledi obširnejši članek.

31.05.2012

V nedeljo sva Mira in Zdenko Zorič preplezala zelo lepo smer Dežela smehljaja v steni Roetelstein v Grazerberglandu, ki navdušuje predvsem s svojo raznovrstno plezarijo (od plat do zajed). Smer je visoka okoli 250 m in je ocenjena s tež. stop. 6+, 7-.

V galeriji si oglejte še nekaj "zapoznelih" slik s plezanja v Paklenici med prvim majem.

31.05.2012

Po pregledovanju vodničkov, brskanju po spletu in celotnem raziskovalnem projektu, sva se odločila, da tokrat za spremembo namesto v Paklenico, odideva v Biokovo.

29.05.2012

Tekma za DRŽAVNO PRVENSTVO V ŠPORTNEM PLEZANJU za mlajše in starejše kategorije.Sobota, 2.6.2012, v Športni dvorani Slovenska Bistrica.Vabljeni!

21.05.2012

Po začetnem spomladanskem raziskovanju peči (Klemenča, Jameljska, Golarjeva, Strelčeva) v redko obiskanih smereh in trenutnih razmerah v visokogorju pač nama s Tomažem ni ostalo drugega kot da poizkusiva izkoristiti prečudovito sobotno vremensko napoved.

20.05.2012

Grosupeljska športna dvorana je v soboto gostila mlade športne plezalce na zadnji tekmi za pokal Vzhodne Slovenije. Predstavniki AK Slovenska Bistrica so tudi tokrat plezali odlično in ker je bila to zaključna tekma domov odnesli kar šest pokalov za skupne uvrstitve na stopničkah.

14.05.2012

Dopustov in počitnic je konec, zato sledi kratko poročilo z tretje mednarodne tekme, ki smo se je udeležili v okrnjeni sestavi, vseeno pa dosegli lepe rezultate.

10.05.2012

Ko smo že mislili, da nam ga bo vreme za prvomajske praznike zagodlo, se je proti koncu aprila začela pojavljati, nato pa še uresničevati, pravljična vremenska napoved. Sonce in visoke temperature...letošnja pakla je odlično uspela!

19.04.2012

Minuli vikend je v Kranju potekalo Državno prvenstvo v športnem plezanju za osnovnošolce.

02.04.2012

Mozirčani so minuli vikend gostili predzadnjo tekmo Vzhodne lige.

24.03.2012

Tako je zopet leto naokoli in je vikend 24. in 25. 03. 2012 minil v znamenju občnega zbora

22.03.2012

V soboto, 24.3.2012, bo pri Valentini v Solčavi Občni zbor članov Alpinističnega kluba Slovenska Bistrica. Zberemo se ob 17. uri pri Valentini. Večerja sledi ob 18. uri.

19.03.2012

Pa smo izkoristili še zadnje vzdihljaje zime.

V soboto so  naši najmlajši ponovno pokazali kako pridno trenirajo.

10.03.2012

Včeraj sta nam v Slovenski Bistrici zakonca Grmovšek pripovedovala o njunih plezalskih dosežkih in gledanju na plezanje. Še posebej pa je sta naredila vtis na prisotne z njuno mini pustolovščino v odročne severne dele Kanade, kjer sta plezala v stenah Cirque of the Unclimbables. Uspela sta se povzpeti preko Lotus Flower Towerja in številnih drugih strmih sten.

05.03.2012

Minuli vikend smo se najprej v soboto odpravili v Radlje ob Dravi, kjer je potekala druga tekma za pokal Vzhodne Slovenije v športnem plezanju.

01.03.2012

Ker se bližajo izpiti in še manjka nekaj  pristopov sva se z Tomijem odločila, da narediva v torek, 28.2.2012, pristop na Rinke čez Turski žleb.

29.02.2012

V petek, 9.3.2012 ob 19 uri ste vabljeni na predavanje o plezalnih dogodivščinah Tanje in Andreja Grmovška iz divje severne Kanade, osrčja nacionalnega parka Nahanni ter Cirque of the Unclimbables. Prikazani bodo tudi delčki iskanja popolnih trenutkov širom po Evropi– z magnezijem na prstih, s smučarskimi čevlji na nogah, z veslom v roki ali z vetrom v laseh. Predavanje bo v veliki predavalnici Srednje šole (Gimnazije) Slovenska Bistrica, Ulica Dr. Jožeta Pučnika 21.

27.02.2012

Še pred enim tednom smo zmrzovali v slapovih, ta vikend pa smo Matic, Vlado in Marjeta bili na sončku v kratkih rokavih in brez majice. Tomažu pa je itak že bilo prevroče.

20.02.2012

Tudi ta vikend smo se veselili plezanja v ledu.

19.02.2012

V soboto smo se odpeljali v Avstrijski  Hermagor, v bližino znanega smučišča Nasfeld. Vendar se nismo smučali, sankali, še kepali se nismo.

14.02.2012

V Nedeljo  sta  izkušena mačka  Marjan in Igor peljala mene in Tončeka  plezat slape. Najprej smo se ustavili v Robanovem kotu, kjer smo preplezali slap Lopčki.

13.02.2012

Naše jamranje v decembru je zima dodobra uslišala, saj nam je v zadnjih 14 dneh postregla z izdatnim minusom in snegom. Temu primerno nam vsem pridno pojejo cepini in dereze...veliko so peli tudi pretekli vikend...

07.02.2012

V nedeljo smo imeli tečajniki pod vodstvom inštruktorja Janka Oprešnika “Zumbe”  tečaj ledne tehnike. Ob prihodu na naš cilj smo se odravili proti slapu Kaskada, kjer nam je Zumba pokazal in razložil osnove varovanja in plezanja po  slapovih.

...preberi več

Zaradi organizacije reprezentančne rokometne tekme ženske U-16, ki bo v četrtek, 16. 02. 2012 od 16-19 ure v športni dvorani Bistrica, vas prosimo, da termine  svojih treningov prilagodite temu dogodku s katerim RZS želi popularizirati ta šport pri nas.Na razpolago so ostali objekti s katerimi razpolaga Zavod.Za razumevanje se vam zahvaljujemo.

07.02.2012

02.02.2012

Kdaj: Petek, 3.2.2012, ob 18. uriKje: Gimnazija Slovenska Bistrica, Ulica dr. Jožeta Pučnika 21, Slovenska Bistrica, Slovenia

30.01.2012

Pretekli sončni in pretopli vikend je del AK preživel v Julijskih Alpah v grapah Ablance in Tosca.

Aktiven vikend v ledu in snegu!

30.01.2012

V nedeljo se je s pravim plezalskim maratonom pričelo Prvenstvo Vzhodne Slovenije v športnem plezanju.

24.01.2012

Komisija za alpinizem in Komisija za športno plezanje PZS vas vabijo na slovesno razglasitev in podelitev priznanj najboljšim alpinistom in športnim plezalcem za leto 2011, ki bo v torek, 24. januarja 2012, ob 17. uri v Domžalah. Vabljeni!

15.01.2012

Obetalo se je čudovito vreme.

13.01.2012

Obveščamo vas, da bo v ŠPORTNI DVORANI od 20.02.-25.2.2012 na 1/3 lmela A INTERDISKONT. Zaradi omenjenega, vam vadba odpade oz. jo k temu primerno prilagodite.

05.01.2012

V petek, 6. 1. 2012 bo vadba v ŠPORTNI DVORANI možna samo do 18.00 URE, ker se dvorana pripravlja za POHORSKI BATALJON – JUDO. V soboto vadba ni možna od 7-19 ure, v nedeljo vadba ni možna od 7-16 ure.

03.01.2012

V Petek, 27. 1. 2012 bo v športni dvorani BISTRICA ŠPORTNIK LETA 2011. Zaradi omenjene prireditve vadba VEČ NE BO MOŽNA od 18.00 ure dalje.

21.12.2011

Želimo vam  toliko optimizma,da ga boste lahko dajali drugim;toliko moči,da vas ne bo zlomila nepopolnost sveta; toliko miru,da boste ohranili jasne oči in smisel za lepoto tistih najbolj vaših trenutkov življenja.

19.12.2011

Čeprav smo v začetku decembra po zadnji tekmi DP dejali, da je to letos zadnja tekma, smo se v soboto vendarle odpeljali v Laško.

14.12.2011

Sponzor letošnje tekme je ALU KONIG STAHL in ČEBELARSTVO ODER.  V soboto je bila na sporedu V. tradicionalna boulder tekma. Nastopil je čas, da pokažemo svoje »mišice«. To je bil družaben trenutek, katerega smo vsi nestrpno pričakovali.

13.12.2011

V SREDO, 14.12.2011 od 16.00 dalje ni možna vadba v ŠD Slov. bistrica. V ČETRTEK, 29.12.2011, od 12.00-18.00 ni možna vadba v Športni dvorani Slovenska, razen na galeriji. Lep pozdrav

07.12.2011

V podaljšanem minulem koncu tedna se je s plezalnimi dnevi Kranja končalo letošnje Državno prvenstvo v športnem plezanju.

06.12.2011

V četrtek, 8.12.2011, odpade sestanek v prostorih kluba, zaradi obiska predavanja Steva Housa v Unionski dvorani v Mariboru ob 19. uri.

05.12.2011

Kako so se Gal, Andrej in Stela imeli na taboru v Ospu, ste si lahko prebrali, sedaj pa si lahko pogledate še fotografjie.

02.12.2011

V soboto, 10.12.2011, je na "sporedu" že V. tradicionalna bulder tekma AKSB, s pričetkom ob 12. uri v Športni dvorani Slov. Bistrica.

01.12.2011

26. novembra 2011 smo se s športno plezalno šolo in nekaj člani alpinistične šole odpravili na plezališče Črni Kal na Primorskem.

23.11.2011

Obveščamo vas, da je Športna dvorana Bistrica zasedena od četrtka, 01. 12. 2011 od 20.00 ure in v soboto, 03. 12. 2011 do 14.00 ure za upokojence Impola. Prosimo, da svojo vadbo k temu prilagodite. Športni pozdrav!                                                        Direktor Javnega zavoda za šport                                                                       Marjan  Štimec

16.11.2011

V nedeljo, 13. novembra 2011, smo se s šolo športnega plezanja in alpinistično šolo, ob spremstvu članov alpinističnega kluba, odpravili na plezališče Pod Reško planino.

09.11.2011

Med jesenskimi počitnicami so se Stela Kušar, Andrej Bek in Gal Leskovar udeležili tridnevnega plezalnega tabora v Ospu.

07.11.2011

Kot vedno so priprave potekale v baznem taboru pri Sabini, kjer smo se dogovorili, kako bomo preživeli del krompirjevih počitnic.

23.10.2011

Pričakovali smo kakšno uvrstitev v finale, po tihem upali na kaj več, iztržili pa štiri finale,dve 2. mesti, ter 6., 7. in 10 mesto.

21.10.2011

Zdenko in Mira Zorič ter Tomaž Berglez smo prejšnji podaljšani plezalni  vikend preživeli v Omišu. Vreme je bilo lepo in kar toplo, le burja je neusmiljeno pihala. Pri plezanju se nam je pridružila še  prijateljica  Ana Mažar iz Splita .

20.10.2011

V soboto, 8. oktobra 2011, smo pred strogo komisijo preverili, koliko alpinističnega znanja smo pridobili med našim šolanjem na »ferajnu«. Poročilo bom strnila v kratki statistični obliki:

19.10.2011

V četrtek, 20.10.2011, pričetek alpinistične šole.Prvo predavanje je v ČETRTEK 20.10.2011 ob 18. uri v prostorih Zavoda za Šport Slovenska Bistrica (stara telovadnica I. nadstropje) , Partizanska 38 v Slovenski Bistrici.Več na povezavi .

17.10.2011

V nadaljevanju Državnega prvenstva v športnem plezanju smo se odpravili v Tržič. Tam na drugem koncu Slovenije je bilo oba dneva čudovito sončno vreme, s pravimi zimskimi temperaturami, ki so vladale tudi v športni dvorani.

04.10.2011

Zasedenost Športne dvoraneObveščamo vas, da je športna dvorana zasedena »1/3« od ponedeljka 31. 10. do vključno sobote dopoldan 05. 11. 2011, zaradi INTERDISKONTA.Prosim, da svojo vadbo zgoraj omenjenemu prilagodite. Športni pozdrav!

03.10.2011

Mira in Zdenko Zorič sva v krasnem septemberskem vremenu splezala nekaj lepih smeri v Dolomitih, med drugim Via M. Speziale  (300 m , ocena 5) in Via Giordani (360 m, ocena  5) v JZ  steni Picollo Laguzoi  ter smer Mali Micheluzzi (250 m, 5-)  v  Piz Ciavazzes. Posebej navdušojoče so  smeri v ZJ steni Laguzoi, za katere je značilno plezanje po  odlični črni in sivi luknjičasti skali, varovanje pa je v glavnem potrebno nameščati sproti (zanke in friendi).

...preberi več

Začetek z uvodnim predavanjem: 6. oktobra 2011 ob 19. uri v prostorih AKSB, sejna soba Zavoda za šport Slovenska Bistrica, Partizanska 35, Slovenska Bistrica (stara telovadnica, I. nadstropje).več na:

03.10.2011

V nedeljo smo plezali v južnih stenah Kogla in Skute

26.09.2011

Trbovlje je minuli vikend gostilo več kot 200 športnih plezalcev.

13.09.2011
05.09.2011

V soboto smo se navsezgodaj zjutraj odpravili proti beli Ljubljani.

NA VRH STRANI
Kontakt
Alpinistični klub Impol Slovenska Bistrica
Prežihova ulica 4
SI-2310 Slovenska Bistrica
031 506 931 (predsednik)
info@alphut.net
Sledite nam:

Alpinistični klub Impol Slovenska Bistrica © 2016, Vse pravice pridržane | izdelava 8000plus