Alpinistični klub Impol Slovenska Bistrica
Ogledov: 207

Igor v Dolomitih

Slab teden po klubskem taboru, kjer smo plezali v domačih stenah, sva se Rok Pečolar in jaz odpravila še malo k sosedom v Dolomite.

Iz Bistrice sva krenila v četrtek ob dveh popoldne in nekaj po osmi uri zvečer prispela v kamp Sass Dlacia, kjer je bil najin bazni tabor.
Zadnji del poti je deževalo. Dež se je malo umiril, ko sva postavljala šotor. Napoved je kazala, da bo ponoči dež ponehal, v petek pa bi naj bilo oblačno brez dežja. Pa se je rahlo deževje zavleklo do poznih jutranjih ur. Nekaj časa sva vedrila, nato pa se odpeljala proti steni. Glede na razmere sva izbrala lahko in kratko smer, z možnostjo izstopa pred težjim delom: Diretta Ghedina v Torre Piccola di Falzarego (V/IV, 285m).
Dež se je spremenil v rosenje in vstopila sva v smer. Kljub mokrem terenu, megli in hladnem vetru sva lepo napredovala in v dobrih treh urah izstopila na vrhu. Sledila sta dva kratka abzajla in nekaj zoprnega poplezavanja po mokri sestopni grapi. Ko sva prišla v lažji teren, sva pojedla pečene rebrce, ki sem jih prejšnje dni dobil od tete, in se vrnila v kamp.
Za naslednji dan je bilo napovedano lepo vreme. Ponoči je kljub lepi napovedi še malo deževalo, tako, da je bilo zjutraj spet vse mokro. Vstala sva ob prvem svitu. Vreme pa jasno, z izjemo posameznih belih oblačkov in megle po kotlinah.
Zajtrk, kavica,... pa gas proti Col Dei Bos.
Gora je zavita v meglo, ampak naju to ni ustavilo. Podala sva se proti steni. Brez težav najdeva vstop. Tam je že ena naveza. Prvi že pleza, dva zadaj. Midva se opremiva, malo počakava. Tokrat se jaz prvi poženem v steno kljub mrzlim in spet meglenim razmeram. Na prvem štantu dohitim navezo in čakamo. Počasni so. Drugi cug gre naprej Rok in še preden doseže drugi štant, se že eden od prve naveze spušča. Pravijo, da niso prav razpoloženi in grejo dol. Super, imava prosto pot. Za nama pa že dve navezi. Ampak smo imeli podoben tempo, tako da se nismo ovirali. Nekje pod polovico smeri se le pokaže sonce in se počutje kar izboljša. Do vrha 435m dolge smeri Gaudeamus (5c) je šlo gladko in izstopila sva v dobrih 5 urah. Na vrhu smeri malica in na vrsti je sestop. Ker je bil vrh gore le malo višje sva se sprehodila še na vrh in nato sestopila, potem pa nazaj v bazo.
Zadnji dan sva zaradi napovedanih popoldanskih ploh in 5-urne vožnje domov izbrala kratko smer Centrale del Pilastro v Lagazui Piccolo (180m, V+).
Pospraviva šotor in ostalo kramo in spet proti steni, ki se lepo vidi s parkirišča. Kratek nezahteven dostop. Nobene naveze pred nama. Tokrat začne Rok. Izmenično se brez težav prebijava proti vrhu in po dobrih dveh urah izstopiva na polico, kjer se smer konča. Sestop je na enem delu dokaj zoprn, zato se odločiva za en abzajl. Potem pa po lažjem terenu v dolino. Ker sva imela še nekaj časa, sva v bližini parkirišča obiskala športno plezališče in splezala še nekaj kratkih smeri.
Nato pa do avta, hitra malica in proti domu. Google kaže 5 ur.
Če na kratko strnem, je bil to malo naporen, ampak lep podaljšan konec tedna.

Igor Kneževič

031 506 931 (predsednik)
info@alphut.net
Sledite nam:

Alpinistični klub Impol Slovenska Bistrica © 2016, Vse pravice pridržane | izdelava 8000plus