Alpinistični klub Impol Slovenska Bistrica
Ogledov: 463

Poročilo z alpinističnega tabora Korošica 2024

6. in 7. Julija smo na AKSB izvedli Alpinistični tabor na Kocbekovem domu na Korošici

Alpinistični tabor je bil organiziran z namenom učenja in izpopolnjevanja alpinističnih veščin, spoznavanja novih smeri in krepitev ekipnega duha med člani kluba. Tabora se je udeležilo 10 alpinistov, pripravnikov in tečajnikov. Vodja tabora je bil Janko Oprešnik - Zumba.

Petek 5. 7. 2024

V petek sta Franci in Zumba že dopoldan krenila na Korošico, od koder sta se podala v severno steno Lučkinega Dedca, kjer sta dopoldan preplezala smeri Anžin-Pintar-Pristovšek ( V ), popoldan pa še Levo smer ( VI ) v vetrovnem in hladnem vremenu.
Proti večeru smo se jima pridružili še ostali. Na poti do Podveže se je Mateju pokvaril avto, zato sta ga pobrala Igor in Rok.
Zadnja na Kocbekovem domu sva bila Žan Keršič in jaz, ki sva se odločila do Kocbekovega doma skozi Robanov kot. Pot je sicer zelo zanimiva, a tudi precej strma z višinsko razliko 1158 m.
Na večernem sestanku, kjer smo se dogovorili za jutranje vzpone, nas je tako bilo 9.
Zvečer smo si še pripravili bivake, ponjave in šotore, v katerih smo prespali dve vetrovni noči na Korošici.

Sobota 6.7.2024

Zjutraj se nam je še pridružil Alen in tako smo se ponovno podali v Lučkinega Dedca.
Rok in Igor sta se podala v Levo smer (VI), kjer sta se zaradi lažje poškodbe, ki je nastala ob padanju kamenja, na prvem sidrišču odločila za spust.
Matej, jaz in Zumba smo se podali v Desno smer (VI+), kjer je Matej v vodstvu plezal vse raztežaj. Skala je bila kompaktna, kamini pa so nam nudili zavetrje pred elementi.
Metka, Alen in Tomaž so se podali v smer Anžin-Pintar-Pristovšek ( V ),
Žan Keršič in Franci pa sta se podala v Poljsko poč ( VI- ), kjer sta zgrešila vstop in zašla nekoliko desno po plati predvidoma v Neznano smer ( II-III ).
Na vrhu nas je pregnal močen veter in zapirajoči se oblaki.
Ob prihodu na Kocbekov dom smo se dobro najedli, nato pa sta se Rok in Franci odpravila nazaj domov.
Medtem smo si ostali ogledali športno plezalne smeri v sektorju Petkove njive. S Keršičem sva preplezala še smeri Topel Kamin (6a+), Leteča luska (6b+), Materina dušica (6b), Na planicah (6a).
Pred temo se je od nas poslovil še Alen, ki je hitro krenil proti domu.
Zvečer smo se dogovorili še za nedeljske vzpone in hitro odšli spat.

Nedelja 7.7.2024

Čez noč se je vetrovno vreme nekoliko umirilo.
Zjutraj smo se pred odhodom v skalo spraševali o nekoliko gostih oblakih, ki so se spustili nad Korošico. Ob prihodu pod steno smo začutili prve kaplje, pred katerimi smo se skrili pod bližnjo streho.
Po približno pol ure se je vetrič ponovno okrepil in razpihal oblake, zato smo se odločili za vzpon.
Tomaž in Metka sta se podala v Desno smer (VI+)
Jaz, Matej in Zumba smo preplezali Anžin-Pintar-Pristovšek ( V ), kjer sem jaz plezal vse raztežaje v vodstvu. Ponovno se je skala izkazala kot precej kompaktna in smer kot zelo zanimiva z lepimi kamini in zanimivim gibanjem.
Žan Keršič in Igor sta se pa podala v Poljsko poč ( VI- ), kjer je Keršič popravljal prejšnji vzpon in smer uspešno naštudiral. Oba sta se strinjala, da je smer tokrat bila prava, a da je skica in slika nekoliko nejasno narisana.

Popoldne smo opravili še analizo in se odpravili proti avtomobilom na Podveži.

Alpinistični tabor je bil uspešno izpeljan in je dosegel zastavljene cilje. Udeleženci so pridobili dragocene izkušnje, izboljšali svoje alpinistične veščine in se med seboj še bolj povezali.

Pripravil Žan Janežič

031 506 931 (predsednik)
info@alphut.net
Sledite nam:

Alpinistični klub Impol Slovenska Bistrica © 2016, Vse pravice pridržane | izdelava 8000plus