Alpinistični klub Impol Slovenska Bistrica
Ogledov: 238

Prvenstvena v Škarjah

V soboto 29.6. sva Janko Oprešnik-Zumba in Tomaž Berglez ( oba AK Impol Slovenska Bistrica)preplezala novo smer v severni steni Škarij, ki poteka med Golobovo in smerjo Po zajedi.Po dveh raztežajih naravnost navzgor ( IV,V ) se obrne proti desni po vzporedni grapi z Golobovo. Na koncu le te (sidrišče na dveh svedrovcih ) se požene v levo, v odprto steno, v sredino gladkega stebra. Ta monolitna plošča, katero vidimo iz doline skoraj ne da upanja za lahkim plezanjem. Toda kot se je že večkrat izkazalo sva odkrila super prehode v čvrsti strmi skali, ki naju v treh norih raztežajih ( VI+) pripeljejo v vršni del stene ,desno od grebena -raza kjer poteka Knezova smer Po zajedi (III-IV) .

Zanimivo je ,da napeto plezanje v vertikali skoraj ne presega  zgornje šeste stopnje ( VI+).Vsa sidrišča v smeri so opremljena z dvema svedrovcema razen v prvem in drugem raztežaju, kjer je na sidrišču po en klin in svedrovec. Vmesno varovanje je urejeno s klini , na težjih mestih kjer se ne da zabiti  pa so zavrtani svedrovci. Morebitni ponavljalci bodo potrebovali še par klinov-profilcev, kakšnega jeseničana in pa set friendov.

Smer sva poimenovala, ERIKOV STEBER,, po Jankovem mladem in zagnanem sinu Eriku.

Škarje severna stena : ERIKOV STEBER (vrisan z rdečo barvo na fotografiji), Janko Oprešnik-Tomaž Berglez,  29.06.2024, ( VI+/ IV-V )  ,  350m , 10 ur.

NA VRH STRANI
Kontakt
Alpinistični klub Impol Slovenska Bistrica
Prežihova ulica 4
SI-2310 Slovenska Bistrica
031 506 931 (predsednik)
info@alphut.net
Sledite nam:

Alpinistični klub Impol Slovenska Bistrica © 2016, Vse pravice pridržane | izdelava 8000plus