Alpinistični klub Impol Slovenska Bistrica
Ogledov: 1755

Sobotni ženski trojček v Waschrumplu

Napovedano sobotno lepo vreme, me je vleklo iz cone udobja vikenda, zato sem že v četrtek po ferajnu poklicala Ursolo, če bi ona šla z mano kaj plezat, takoj je bila za, le varstva otrok ni imela, zato sva se dogovorili za naslednji lep vikend.

V petek pa me je poklicala, da gremo v troje, z Anjo. Danes zjutraj smo Rok, Gogi, Ursula in jaz startali ob 7 iz Slovenske Bistrice, vmes pobrali Anjo v Framu in gasa v Grazerbergland. Po poti smo imele 4 varjante, kaj bi plezale, a smo se z mojim in Ursolinim navijanjem odločile, da gremo smer Waschrumpel (6-)v Rote Wandu, fanta pa za Elk Meadows. Malo me je stiskalo, saj sem dobila informacijo, da je pri detajlu precej svetleče in zlizano, pa ni bilo tako grozno.
V smer smo vstopile ob 9 55, ter solidno hitro splezale do cuga z detajlom. Na štantu smo malce razbremenile moj nahrbtnik, par kapelj vode po grlu, kocka temne 70% čokolade z malino in gasa. Brez težav smo se povzpele na vrh smeri. Ob 13. uri smo izstopile iz smeri. Smer me je čisto navdušila, le sestop je bil neverjetna bližnjica, okoli riti v žep.

NA VRH STRANI
Kontakt
Alpinistični klub Impol Slovenska Bistrica
Prežihova ulica 4
SI-2310 Slovenska Bistrica
031 506 931 (predsednik)
info@alphut.net
Sledite nam:

Alpinistični klub Impol Slovenska Bistrica © 2016, Vse pravice pridržane | izdelava 8000plus