Alpinistični klub Impol Slovenska Bistrica
Ogledov: 1562

Plezalni vikend tabor na Čreti

Ta konec tedna smo se člani AK Slovenska Bistrica (Ema, Lucija, Zoja, Evita, Miha, Anže, Tine,Tomaž, Anja in Odi) odpravili na plezalni tabor na Čreto.

Ko smo prispeli na Čreto, smo odšli plezat v Tečajniški sektor, ker so nekateri morali ponoviti vpenjanje in osnove varovanja, popoldan pa smo se odpravili še v sektor Domačica, kjer smo začeli z resnim plezanjem in se obenem tudi zelo zabavali.

Prvi dan so nekateri že podirali svoje plezalne rekorde. Miha in Tine sta prvič plezala v skali in preplezala prvo smer s sprotnim vpenjanjem kompletov. Miha je s turbo pogonom "preplezal" smer 7a+.

Proti večeru smo se  odpravili na pot do planinskega doma na Čreti, kjer smo se razpakirali in odšli na večerjo, kjer so nas presenetili z zelo dobro hrano. Po večerji smo se igrali igro »ugani kdo sem«, ki jo je s sabo prinesel Jaka, se ob njej do solz nasmejali in že smo bili v spalkah pripravljeni za spanje. Utrujeni smo takoj zaspali.

Po deževni noči smo se zjutraj zbudili kot novi v čudovitem soncu, pripravljeni na nove plezalne izzive. Najprej smo se odpravili peš do cerkvice (a poti do nje nismo našli) in si postregli z okusnim zajtrkom. Vzeli smo težke nahrbtnike in se odpravili plezat. Plezali smo v sektorju Bela sled in V ritmu, kjer sta Ema in Lucija preplezali smeri Metulj (7b+), Super kih (7c) in Muza (7a+). Smer Metulj sta preplezala še Odi in Anja. Tudi drugi so plezali super, saj je Eviti uspel vzpon v smeri Sandijeva (6a). Nato smo se odpravili še v Domačico, saj smo tam prejšnji dan v smeri Rush (7c+), ki sta jo že včeraj preplezali Ema in Anja pustili komplete. Lucija je smer poskusila zlesti, a ji je malo pod vrhom zdrsnilo. Razočarana in jezna je pobrala iz smeri komplete in rekla, da je ne bo nikoli več šla plezat. Evita, Zoja, Miha, Tine in Anže so plezali v desnem delu sektorja, Miha pa je pred povratkom spoznaval, kako se počuti Tarzan.

Zvečer smo se utrujeni vrnili  do koče kjer nas je pričakala okusna enolončnica in odlične palačinke z evrokremom in marmelado. Po večerji smo si še vzeli čas za igro Twisterja in ko se je popolnoma stemnilo še za nam najljubšo igro lučke. Ko smo se vrnili, smo utrujeni popadali v postelje in zaspali.

Zjutraj smo si po zajtrku vse spakirali ter se kot vsak dan odpravili plezat, le da tokrat za razliko nismo šli po navadni poti do plezališča, ampak smo zavili v Staro Čreto. Ker pa tam še nismo plezali, smo gledali napačne smeri. Evita je tako mislila, da pleza smer z oceno 5c in jo je kot za šalo preplezala. Nato pa sta nam dva, ki sta tam plezala, povedala, da je to drug sektor. Tako smo ugotovili, da je Evita podrla svoj rekord, saj je preplezala smer Luska direkt (6b). Opoldan so se Anže, Miha, Evita, Zoja, Tine, Odi in Jaka odpravili domov, midve pa sva v spremstvu Anje in Tomaža nadaljevali plezanje v zadnjem sektorju Stare Črete (H), kjer so težje smeri – preplezali sva smeri Raz tančic (7b+) in Za stare prijatle (7a).

Ker pa je Ema včeraj pustila komplete v smeri Spoštuj lokalce (7c+) smo morali še nazaj v Domačico, kjer se je Lucija pogumno odločila, da gre še enkrat plezat svoj nedokončan projekt Rush (7c+).  Odločitev je zagotovo bila prava, saj ji je v prvem poizkusu uspelo priplezati do vrha. Po Eminem preplezanem Nč od vremena (7b+) smo še mi zaključili tabor in se odpravili na pot domov in seveda novim plezalnim dogodivščinam naproti.

Ema in Lucija

031 506 931 (predsednik)
info@alphut.net
Sledite nam:

Alpinistični klub Impol Slovenska Bistrica © 2016, Vse pravice pridržane | izdelava 8000plus